Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over stalen bedrijfsdeuren en accessoires

Registreren

Registreren op onze website is niet verplicht. Dit heeft echter wel een aantal voordelen. Zo hoeft u niet voor iedere bestelling opnieuw uw gegevens in te vullen. U kunt bovendien altijd zowel de historie en als de status van uw bestellingen zien en uw facturen bekijken.

Bestellen 

We verzenden de producten op verschillende manieren. Dat is afhankelijk van wat u besteld heeft:

  • Stalen loopdeuren worden vervoerd op een pallet en bij de klant afgeleverd door onze vervoerder.
  • Accessoires worden verpakt in een doos en bij de klant bezorgt door My Parcel pakketdienst.
  • Accessoires die tegelijk met deuren worden besteld, gaan mee op de pallet.

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Stalendeurennederland.nl ontvangt u een e-mail met de bestelgegevens.

Levertijd 

  • Accessoires die op voorraad zijn en die u bestelt voor 15:00 uur, worden de volgende werkdag bezorgd. Voor accessoires die niet op voorraad zijn of speciaal voor de klant worden besteld, is de levertijd op aanvraag.
  • Stalen loopdeuren die op voorraad zijn en die u bestelt voor 15:00 uur, worden binnen vijf werkdagen bezorgd. Voor loopdeuren die niet op voorraad zijn of speciaal voor de klant worden besteld, is de levertijd daardoor op aanvraag.

In hoge uitzondering kan het voorkomen dat de bezorging van uw pakket vertraging oploopt . In dat geval kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met ons.

Betalen

U maakt bij de betaling van producten die verkocht worden in de webshop van Stalendeurennederland.nl gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje bovenin naast de browserbalk. Betalen is dus veilig in onze webshop. Bij Stalendeurennederland.nl kunt u betalen zowel met Ideal als met een bankafschrijving vóór levering betalen. Indien u op rekening wenst te kopen dan kunt u dit vooraf met ons overleggen.

Bezorg- en verzendkosten 

Bij de bezorging van onze producten maken wij het volgende onderscheid:

  • Brievenbuspakket € 3,50 (gewicht tot 2 kg. en maximale afmeting 38×26,5×3,2 cm.)
  • Pakketpost € 5,85 (gewicht tot 30 kg. en  maximale afmeting 100x70x50 cm.)
  • Pakketpost € 8,75 (gewicht tot 30 kg. en maximale afmeting 100x70x50 cm.)
  • Bestellingen die met vervoerder worden verzonden.

Retourneren

U kunt uw bestelling zonder opgave van reden retourneren. Dit dient echter te gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van het product.  Hiervoor dient u een retourenformulier op te vragen via klantenservice@stalendeurennederland.nl.  Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice sturen zij u een retourenformulier toe en een retourennummer. Dit formulier dient geheel ingevuld terug gemaild te worden naar de klantenservice  en met het pakket retour gestuurd te worden. De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires/onderdelen. De verzendkosten voor het retourneren van het product zijn voor de klant. Producten die speciaal voor de klant besteld zijn omdat de producten afwijken van de standaard producten in de webwinkel kunnen niet geretourneerd worden.

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, streven wij er naar om het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, binnen zeven werkdagen terug te storten op uw rekening. Wanneer de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Voor vragen kunt u mailen met klantenservice@stalenloopdeuren.nl.

Veelgestelde vragen over stalen bedrijfsdeuren en accessoires, bekijk ook onze algemene voorwaarden.

Vragen over stalen bedrijfsdeuren